Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Zajímaly by mne reakce odmítnutých pánů :-)

0 0
možnosti
Foto

Já moc nechápu ty seznamovací kritéria na seznamkách. Co mi o člověku řekne, že je SŠ 180/85, nekuřák? Poznám podle toho, jestli si s ním budu rozumět? Je výška, váha, vzdělání a kuřáctví opravdu to, podle čeho si lidi vybíraj partnera?

1 0
možnosti
JM

no ono je tohle důležité  tím se vyeliminují lidé se kterými se nechcete setkat... dal je dobře si psát a pokud si máte co říct pak se teprve sejit... jedna z nejčastějších chyb je rychlost , hned se sejit a co pak ..... pokud už znáte toho druhého písemně a rozumíte je pravděpodobné že to tak bude i v reálu

0 0
možnosti
Foto

Hi...hledam taki vazní vstah, o kerim bi nevědíla moje skvó :) Muzu si tě vizkouset, když budes chtít :) ÍVL

4 0
možnosti
AJ

mě se to nezdá. Podle mě je to z větší části vymyšlené. A nebo to byla seznamka na nástěnce u sociálky.

6 1
možnosti
TS

Vzkazy mužů nepůsobí věrohodně a odpovědi Heleny jsou hrozně arogantní. Zkuste to jinak - blogování i seznamování :)

8 0
možnosti
Foto

že jo, nezdá se mi, že bychom byli až tak primitivní:-)

5 0
možnosti
Foto

...mometálně nemám potřebu:-);-)

0 0
možnosti
MM

Ta přehlídka hrubek je zbytečně přehnaná a tak blogu škodí. Na druhou stranu potvrzuji, že seznamky jsou doslova děs. Něco podobného, ale bez hrubek jsem zažil v obráceném gardu. Deset let staré fotografie, dobře utajovaná (nad)váha. Rozvedené čtyřicátnice, hledající bohatého hezkého pracovitého tolerantního nekuřáka, který bude dělat s dětmi úkoly a bude všem oporou. Nejvíc mne rozsekla věta v jednom inzerátu: "Jsem oplácaná blondýna a komu to vadí má smůlu". Nebo: "Mladě vypadající 48 letá...", či "atraktivní padesátnice".  Pobavilo mne i, když mi jedna rozvedená 45 letá matka se třemi dětmi, hledající domácího zajištěného kutila odpověděla, že hledá muže jí "přiměřeného" věku (je mi 58). Nevydržel jsem to a odpověděl: "Omlouvám se, nevšiml jsem si, že je vám již přes 40". Vzdal jsem to a vrátil se do reality. Kdybych měl popsat ten děs na seznamce, tu nesoudnost dam 40 - 50 let, bylo by to možná pro někoho veselé čtení, i když by bylo smutné.

Najednou jsem si uvědomil, že mi to singlovství vyhovuje. Nepotřebuji domácí puťku, pradlenu, kuchařku, uklízečku, tohle vše si zvládnu sám, i když žehlení je trochu problém. Nehodlám se předělávat, ani vozit děti do školy, jezdit na povinné víkendové výlety či návštěvy příbuzných či kamarádek. Prostě jsem si uvědomil, že na seznamkách je většina lidí, co mají nějaký problém (mnohdy velký) a nejsou občas až tak normální. Proto nejsou schopni se v reálu seznámit. Tak jsem se rozhodl vrátit do reality, abych tuto skupinu eliminoval. Už jen proto, že chci žít a budovat a ne přežívat zbytek života. Chci sdílet, chci se dělit a ne být "hodinovým manželem", doučovatelem dětí, nákupní taškou či jejím financovatelem. Chápu, že ženě na seznamce přijde do schránky podobný děs, jaký autorka popisuje. Ubezpečuji jí, že mě ale přišel podobný děs (i když bez hrubek) od žen. A to jsem nezmínil osobní setkání, kdy jsem na 15 metrů viděl, že tohle tedy prostě ne a tak ze slušnosti protrpěk tu hodinu u kávy......

0 0
možnosti
MM

P.S.: a co bylo zajímavé. Za ty dva roky, co jsem na té seznamce byl, tam byly všechny ženy nekuřačky. Za ty dva roky jsem se osobně potkal s pěti a čtyři z nich si u toho kafe zapálily. Prý jinak nekouří, jen občas u toho kafe. ....

2 0
možnosti
JM

Já mám zkušenost pouze s katolickými/křesťanskými seznamkami a tam to naštěstí takto nevypadá. Na druhou stranu, o přehršli vzkazů si tam člověk může nechat jenom zdát ...

0 0
možnosti
JK

;-)To jsem já a možná  máš šanci, nebo já?

0 0
možnosti
Foto

I27v26a52n 65M84a50r71e28k

27. 8. 2014 17:38

Možná bych tomu blogu i věřil ale těch "hrubko-chybujících" je tam až přehnaně mnoho ? ! ? ! (takže ani "nekarmuji"¨)8-o

2 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik