Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

A52d50a58m 31S78t49a19v88a

6. 4. 2015 15:10

Řezat, ale především ty ňoumy z EU a jejich poskoky a pohůnky od nás, kteří si vymýšlejí kdoví jaké nesmyslné teorie a za jejich nenaplňování jsou ochotni rozumné lidi hnát před soudy.

6 0
možnosti
Foto

Právě nyní je dobré připomenout si výchovnou poučku Jiřího Sováka na adresu dětí: "Řezat, řezat a řezat - až do doby, dokud nás nepřeperou..."

1 0
možnosti
HH

Moje tchýně si v okamžiku, kdy ji synové přerostli, pokaždé stoupala na pohovku, když jim dávala výchovnou lekci. Ale moc to prý nezabíralo:-)

0 0
možnosti
Foto

nejlepší je nechat děti růst jako dříví v lese a absolutně je nevychovávat. Já jsem to měl také tak a jaký je ze mne pašák.

0 0
možnosti
Foto

Nějak si vás nedovedu představit, jak řežete své dítě :-)  Každý z nás má své způsoby výchovy, které většinou kopírujeme od svých rodičů.  Problém nastává v okamžiku, když někdo z venčí začne násilně zasahovat do vašich způsobů výchovy.

2 0
možnosti
HH

Moje děti jsou už obě větší než já, ty by se řezat rozhodně nenechaly...Ani to není třeba, oba se mému ex fakt povedli :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik