Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak (ne) přežít Valentýna

Zbývá ještě zabalit poslední dárek. Moje Avon Lady mi včera přinesla báječné slipy pro mého miláčka – jsou černé a uprostřed mají velké červené srdce. Prostě nádhera! Bude z nich určitě nadšený! A doufám, že je hned vyzkouší!

První z dárků pro muže mého srdce už leží na stole v podlouhlé krabičce zabalený do balicího papíru plného červených srdíček. Ano, dnes je svátek sv. Valentýna. Připravuji se na něj pečlivě, nic jsem nenechala náhodě. Radek mi totiž už nějakou dobu naznačuje, že pro mě má velké překvapení a že ho dostanu právě na svátek sv. Valentýna. Tuším, že se konečně dočkám a že příští rok touto dobou už ze mě bude vdaná paní. Pozvala jsem ho k sobě na večeři, která  - jak jsem přesvědčená – bude zakončena romantickým vyznáním.

Přípravy jsem proto nemohla podcenit. S předstihem jsem se svěřila do rukou masérce, pedikérce, kosmetičce a kadeřnici, abych dnes večer byla krásná, nejkrásnější… Nejtěžší bylo sehnat vhodné prádlo v mé velikosti, ale i to se nakonec povedlo – až ze mě můj miláček celý nedočkavý sundá černé přiléhavé šaty (černá, jak je známo, zeštíhluje), překvapím ho prádlem v červené barvě s mašličkami a růžovými srdíčky na kalhotkách… Srdíčky mám mimochodem ozdobené i gelové nehty, srdíčka mám i ve svém účesu… protože srdíček není nikdy dost.

V lednici se chladí růžové šampaňské, v místním Albertu se mi podařilo sehnat i jahody – jsou zabalené v ozdobné krabičce ve tvaru srdíčka.  Vykrojit z veky chlebíčky ve tvaru srdce bylo sice trochu pracné a spojené se spoustou odpadu, ale i to se mi nakonec povedlo. Ostatně, co bych pro svého miláčka a mého budoucího manžela neudělala. Už zbývá jen prostřít stůl – růžový ubrus jsem doladila ubrousky se srdíčky, uprostřed čeká váza – miláček určitě donese červené růže. Podařilo se mi sehnat i příbory s červenou rukojetí.  Ráno miláčka překvapím romanticky laděnými hrníčky, které dodala také má Avon Lady – mají ouška ve tvaru srdce a na každém z hrníčků je polovina srdce, takže je zjevné, že se musí postavit k sobě. Mám dokonce i speciální pánev, na které ráno připravím Radkovi volské oko – ve tvaru srdce.

Někdo zvoní, to už asi bud ON! Ještě rychle pouštím romantickou hudbu a utíkám mu otevřít.  Vítám ho, jde do obýváku … a tváří se nezvykle vážně. V ruce drží dva balíčky. Na krabičku s prstýnkem to nevypadá, je trochu větší … aha, tak on mi nekoupil jen prsten, ale i náramek? Nebo snad dokonce náhrdelník?  S růžemi jsem se nemýlila, jsou červené a už jsou ve váze. Na stůl pokládá ještě obálku… tuším, co v ní bude… Můj miláček určitě rezervoval romantický pobyt v nějakém hotýlku na oslavu našeho zasnoubení!!! Jsem tak šťastná! A tak zamilovaná! Ať žije svatý Valentýn!

*

Zpráva z tisku:

Dne 14.2.2016 ve večerních hodinách byl 40 letý RZ nalezen v bytě HH bez známky života v tratolišti krve. Po majitelce bytu, která je důvodně podezřelá z vraždy, policie intenzivně pátrá. Na místě činu byla nalezena vražedná zbraň – lovecký nůž s červenou rukojetí ozdobenou ornamentem z drahých kamenů ve tvaru srdce. Otisky prstů na rukojeti odpovídají otiskům nalezeným na mnoha dalších předmětech v bytě, včetně krabičky s přípravkem na hubnutí Obezin a permanentky do fitcentra. Dle přivolaného lékaře smrt nastala okamžitě – rána probodla muži žebra a zasáhla srdce.

 

Autor: Helena Hvozdecká | neděle 14.2.2016 11:39 | karma článku: 19,56 | přečteno: 1050x
  • Další články autora

Helena Hvozdecká

Kam jsi včera tak spěchala, Pusinko?

Stává se to i vám? Omylem odešlete esemesku někomu, komu nepatří? Anebo naopak dostanete esemesku od někoho omylem?

17.1.2016 v 16:19 | Karma: 18,32 | Přečteno: 672x | Diskuse| Ostatní

Helena Hvozdecká

Jak jsem (ne)zápálila adventní svíci

Předvánoční čas by měl být časem rozjímání a pohody, dočetla jsem se před časem v jednom článku na internetu. Člověk by prý měl trochu zpomalit a pokud možno se zastavit.

20.12.2015 v 17:08 | Karma: 14,43 | Přečteno: 760x | Diskuse| Ostatní

Helena Hvozdecká

Parkování na růžovo

K cestování po městě Brně využívám převážně MHD. Přesto mě možnosti parkování v centru Brna zajímají – v souvislosti s mými klienty, kteří často přijíždějí na domluvenou schůzku autem a – překvapivě – potřebujíněkde zaparkovat.

16.12.2015 v 18:38 | Karma: 16,13 | Přečteno: 540x | Diskuse| Ostatní

Helena Hvozdecká

A vy tady čekáte s čim, pani?

Panickou hrůzu z bílého pláště naštěstí nemám. Navíc jsem byla až donedávna celkem zdravý člověk, takže se mi úspěšně dařilo se lékařům vyhýbat. Hrůzu mám spíš z předpeklí, kterému se říká čekárna.

18.11.2015 v 16:15 | Karma: 22,91 | Přečteno: 1582x | Diskuse| Ostatní

Helena Hvozdecká

Co lze najít v jídle

Kdo hledá, najde, tvrdila kdysi moje máma. Někdy ovšem člověk najde, i když nehledá. Občas najde to, co by na daném místě vůbec nečekal. Nebo naopak očekávané přes veškeré snahy najít nelze.

8.11.2015 v 15:41 | Karma: 13,53 | Přečteno: 565x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Dezinformacím podlehnete postupně. Ezovíkend život nezmění, říká psycholog

4. května 2024  12:38

Češi mají velké sklony k ezoterice, což postupně vede také k náchylnosti věřit dezinformacím nebo...

G7 plánuje pomoc Ukrajině za 50 miliard dolarů, píše Bloomberg

4. května 2024  12:32

Spojené státy jednají s blízkými partnery o poskytnutí pomoci Ukrajině ve výši až 1,2 bilionu Kč....

Nekritizuji pomoc Ukrajině, brání se Babiš ve sporu s Černochovou o munici

4. května 2024  12:07

Šéf hnutí ANO Andrej Babiš uvedl, že nekritizuje pomoc Ukrajině, ale netransparentnost aktuální...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  11:55

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik