Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kolega dostal SMS od podřízeného ze zahraničí: "Bylo to s tebou krásné!" ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DTaky se mi stalo... Na gymplu zpráva "Markéta ti odpoledne přinese vermuta." odeslaná mamce místo kamarádky. Zpráva, že jsem po zapíjení "půlení" v posteli, odeslaná kamarádce místo mamky. Na to vtipná odpověď, že si pamatuje jen dvě děti a oba kluky.;-) A na mém mobilu jednou přistálo "Ahoj šmudlo, půjčila bys nám na víkend auto, benzín zaplatíme. Rostík, tvůj bývalý miláček." Až na to, že žádný Rostík mezi mými ex nefiguruje, dobrý.;-D

0 0
možnosti

Vážně dobrý:-) Pořád tvrdím, že některé situace člověk nevymyslí, i kdyby měl sebebohatší fantaziii:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný článek. ;-) Kdysi mi přišla z neznámého čísla sms znění: "Kdybys potřebovala náhradní díly na mercedes, tak.... Jo a dobil jsem ti kredit." Vzápětí přišla sms, že se můj kredit navýšil. Odpověděla jsem tedy pisateli: "Patrně jste si spletl číslo, ale pokud jste milý krásný a inteligentní, tak to asi byl osud. Jo a díky za dobití kreditu."

Láska jako trám z toho sice nebyla, ale získala jsem fajn kamaráda ;-)

1 0
možnosti

Náhradní díly byly taky? :-)

1 0
možnosti
Foto

Nechápu jak můžete fandit takovému člověku jako je zmiňovaný FK. To opravdu nemáte oči a rozum?

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, byl jsem rozrušen a ta reakce patří jinam ;-DR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS