Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I73v90a31n 14M77a95r87e87k

21. 12. 2015 20:36

Tedy nevím na co neustále myslíte? Jednou Vám svícen připadá jako psí penis, jindy zase knot vypadá jako prezervativ? Chtěl bych vidět Vámi vyzdobený vánoční stromek, ale i tak Vám přeji hezké vánoce . 8-o R^

0 0
možnosti
Foto

včera nám také začal věnec hořet, naštěstí jsem si toho ihned všimnul a letěl oknem na zahradu.

0 0
možnosti
Foto

Jste šikovná - a je vidět, že Vás to baví... a na svíčky pozor. Také je mám ráda, ale jsem po zkušenostech opatrná... Pěkné Vánoce... :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Heleno, pobavilo a R^. Mám skoro stejný seznam a mimo opuchlé tváře bych mohl ještě několik nul doplnit. Svíčky miluji, umím a občas si sám vyrobím, ale čajové nedoporučuji - jsou zrádné. Hezké psaní přeji.V

0 0
možnosti

Možná zůstanu u těch na baterky:-) Myslím svíčky, pochopitelně.

Hezké adventní dny.

1 0
možnosti
Foto

Heleno, tomu se říká pokrok;-D aspoň máš jistotu a hasiči budou tak mít volno. Příjemné a pohodové svátky ti přejuR^

0 0
možnosti

To máš pravdu :-) Klidné svátky tobě i hasičům:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik