Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Very funny. nejlepší je včas se zastřelit.

0 0
možnosti
MK

Nechce se mi znovu vracet k článku, ale slovo "důchodce" vyslovujete často. Máte rodiče a prarodiče? Taky chodí k lékaři? A kdy?  Dala jste jim přečíst svůj výtvor? Ne? Škoda.

2 0
možnosti
HH

Chodili - a často. Bylo mi jich líto právě tak, jako těch v čekárně. Zkuste číst pozorněji ... nebo se mnou naopak neztrácejte čas.

0 0
možnosti
Foto

K59a92r10e19l 67C98a64c70h

18. 11. 2015 17:34

Důchodci Vám nějak leží v žaludku. Možná se také dočkáte. Můj obvoďák mě sprdnul, když jsem si dovolil zaklepat na dveře. Byla totiž čekárna prázdná a po dvacetiminutovém čekání jsem to už nevydržel a zaklepal. Zřejmě to vadilo sestře, která si doktorovi na mé zaklepání stěžovala. Mé důvody- totiž nejistotu zda vůbec vědí, že v čekárně někdo je, lékař  dost nechápal a ptal se mně, jak to má tedy dělat. Při příští návštěvě jsem mu doporučil systém EVIPA na organizaci čekárny. Jemu se ale zdálo 50 tisíc za tento, podle uživatelů skvělý  systém moc. Je soukromník a šetří. Tak bude dále kárat pacienty, kteří si dovolí zaklepat na dveře, protože je to ruší! Pacient má čekat a nestěžovat si.

1 0
možnosti
HH

V žaludku mi leží spíš tablety, které jsem vyfasovala odměnou za dlouhé čekání... Píšu o něčem jiném. Systém objednávání pacientů po čtvrthodině zjevně v popisované ordinaci už dlouho nefunguje, přesto není vůle ke změně. To mi hlava nebere.

0 1
možnosti
VS

Ty hovory miluju: taky na to berete ty růžový malý? No to si je nechte napsat. Ty sou výborný. Tydle, co berete, sou na nic. Taky sem je brala a akorát se mi chtělo spát. A co tlak? Taky vysokej? Nojo.

Připadla jsem na myšlenku, že pro některé lidi by se měly pořádat výstavy prášků s ochutnávkou zdarma.

1 0
možnosti
HH

Přidala bych k tomu i různé alternativní záležitosti - i o těch byla řeč. Kdybyste potřebovala vyhnat z těla všechny ty houfy parazitů, které tam máte a další breberky z krve, dejte vědět :-)

0 1
možnosti
HH

Už se těším! V pátek mě čeká pro změnu zubař :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik