Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Helčo, mám a to v Brně. Už jsem o tom psala několikrát...Chválabohu za něj!!:-)

0 0
možnosti
JM

Přistěhovala jsem se do Rakovníka. Přišla se zaregistrovat k zubařce, která sídlila nejblíže mému bydlišti. Sestřička nekompromisně zavelela: "My vás nezaregistrujeme!" "Fajn", kontrovala jsem, "tak mi řekněte, kdo mne zaregistruje." "Tady v Rakovníku nikdo." "Takže kde?" "V Kladně nebo Praze!" Už jsem se orosila: "To nemyslíte vážně!" "Ke komu jste chodila doteď?", ptala se ta sestřička. "K doktorce XY!" "NEZNÁM!" "To mne nepřekvapuje, je z Karlových Varů, odkud jsem se přistěhovala!" "Sestřičko," zaúpěla paní doktorka, "my jí zaregistrujeme!.

0 0
možnosti
HH

Dík za odkaz, tento text mi unikl:-)

1 0
možnosti
Foto

Mít svého kvalitního zubaře je opravdu terno.  Já mám svou paní zubařku, která je sice ras, ale chodím k ní rád.  Naštěstí mi příroda nadělila kvalitní chrup a od té doby co mě jiný zubař osekával kost a ve snaze vypáčit z mé dolní čelisti na ležato uloženou osmičku ve mě zalomil ocelové dláto, se už zubařů nebojím.  Nic horšího si totiž od té doby  nedokážu představit.  :-)

1 0
možnosti
HH

Koukám, že s osmičkami máme podobné zkušenosti... Dláto zákrok přežilo, se mnou to bylo horší. Ještě dlouho jsem vypadala jako oběť domácího násilí a děsila jsem každého, koho jsem potkala.

0 0
možnosti
Foto

I98v67a30n 45M13a18r93e12k

28. 10. 2015 17:44

"Rád" ho mít nemůžu,, je to muž, ale je to p.Dentista který mě odnaučil bát se "zubařů" a navíc přesně dodržující termíny objednání ,kéž by byli všichni takoví R^

0 0
možnosti
ND

Předpokládám, že se asi o jeho adresu nepodělíte, proto mě neštvěte, takové štěstí, zelenám závistí, já jsem momentálně bez zubaře :-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik