Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bude ještě hůř. To, co chystají bude mít se vzděláváním pramálo společného.

0 0
možnosti
Foto

Doma, bych raději dostala na zadek, než poslouchat tiché "výčitky" maminky, které se přímo zabodávaly do mozku. Ve škole naštěstí problém nebyl, tehdy byl pro nás učitel vzor a budil respekt.;-)

0 0
možnosti

Pro mě byl nejhorší tresty 2: zabavení mobilu a odpojení internetu. Myslím, že tohle budu jednou praktikovat i na svoje děti - není to tak drastické, ale ublíží to víc, než facka :-P

0 0
možnosti

Kdyby rodiče většiny sluníčkářů použili občas řemen, tak by byl klid.

Pravdivý příběh.

Úterý 15.6.2015, třída 5B nejmenované ZŠ.

Žák, říkejme mu Honza, si při vyučování hraje s mobilem a hlasitě to komentuje. Na výzvy vyučujícího kašle.

Honzo, dej sem ten mobil a doma řekni rodičům, ať příjdou do školy.

"já Vám ho klidně účo dám. Ale stojí deset tisíc a táta ho zkontroluje, jestli jste ho nezničila. A to se těšte, to bude mazec.

Ještě, že se to stalo poslední vyučovací hodinu, ona učitelka byla zralá na ARO. A kdyby mu dala pohlavek, tak i na vyhazov ze školy.

1 0
možnosti

J35a60n 20K63o43v76á58ř

4. 10. 2015 17:47

... připište si mou odpověď: nespravedlivý

2 0
možnosti
Foto

Nejsem nelida, ale ani přehnaný srdínek, takže jsem pro to, aby učitelé směli jasným způsobem dát dítěti najevo, kdy překročil únosnou mez. Díky laxnímu přïstupu rodičů a buzerování učitelů i za zvýšení hlasu na žáky jsou z dětí ve škole neukáznění, sprostí smradi, připomínající tlupu divokých paviánů. Řezat, dokud to jde. A rodiče dítěte, kterým je jedno, jak se jejich potomek chová seřezat taky, ono by je to udávání přešlo.

1 0
možnosti

Vyrůstala jsem v jiné době. Tehdy hrozilo, že když donesu domů poznámku, rodiče budou chtít vědět, co jsem provedla a pak mě potrestají ještě jednou. Takže jsem byla raději, když se to vyřídilo ve škole.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS