Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J13a19n 36P34a69l16l36a31s

20. 9. 2015 21:27

Dobrý večer, skvěle napsáno, bezva fotky, nádherné kočky.

Měli jsme 20 let kočku, která mi spala v nohách. Po jejím skonu jsem za rok dostal trombózu do levé nohy a za další rok se mi ucpala tepna v pravé. Náhoda?

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké! A typické kočičí situace, jenom trošku jiné než u té naší mourkyR^V

0 0
možnosti

Fakt je, že jsem dnes ráno vyskočil z postele, že tedy rychle poběžím do své milované práce, jenže kočička, která spala v křesle, se nejprve potřebovala protáhnout, vytřepat, potom v klidu a hlavně pomalu posnídat granule a pak teprve se mnou opustila byt, neboť sama v něm zůstávat nemůže. Takže všechen spěch mi byl na... ;-€

1 0
možnosti

Kočky nás tímto fikaným způsobem učí nespěchat ... a vlastně nás tak chrání před důsledky stresu.

2 0
možnosti
Foto

R^Nedá mi to, i když je to minulost , já jsem Kočichovi v opanování postele vzdorovala 3 dny. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Celé tři dny? To jste vydržela dlouho!;-D

2 0
možnosti
Foto

J93a25n85a 80M63a46j82o71v15á

19. 9. 2015 18:08

Jako u nás :-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^Naprosto přesná reportáž:-);-D

2 0
možnosti

Zjevně dobře víte, o čem mluvím :-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, kočky;-DR^ Máme jen jeden exemplář, zato pořádně rozmazlenej:-)

0 0
možnosti

Tak jich máme 5, ale občas mě berou v noci křeče do nohou, protože nemohu Zuzanku budit. Ostatní jsou různě rozmístěni. Ale v dávných dobách když jsme ještě zavírali dveře do ložnice jsem uslyšela hlasy v kuchyni. Po opatrném otevření a kontrole jsem zjistila že náš Míša si ustlal na ovládání televize, kterou si pustil. ;-D;-D Je to náš veterán, máme ho 15 roků. Je nalezenec jako ostatní, sice letos absolvoval 2 operace ale jak říkám je náš.VV

4 0
možnosti

J14o68s89e23f 17P32a63r70á93k

19. 9. 2015 17:33

Karma a krásné fotky.

1 0
možnosti

Děkuji, jsou to většinou momentky. Pokud kočka tvrdě nespí, není jednoduché ji vyfotit - mnohem častěji se mi podaří váha, křeslo, postel, krabice - už bez kočky.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik