Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Helčo, já ze školky pravidelně utíkala (viz můj blog). Být to v dnešní době, měly by učitelky průšvih, jak hrom. A přitom byly tak hodné. Ještě, že je to už promlčené;-D  Ale teď vážně, takové učitelky, jak popisuješ, tam určitě nepatří.

0 0
možnosti

Bohužel vím, že zmíněná dáma není jediná taková. Ostatně moje zkušenosti ze školky nejsou taky zrovna pozitivní.

0 0
možnosti

...dítě ..které chodí do školy rádo...je buď geniální...nebo debilní...obou skupin dohromady je dle Gaussovy křivky...čtyři procenta....

0 0
možnosti

Z toho soudím, že čtyřprocentní nejsem... Do školky jsem ráda nechodila, ale o tom jsem tu už kdysi psala :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS