Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Skvělé, přiznám se ale, že ten vlající toaletní papír jsem začala tušit hned, jak vzrostl zájem o dámu odcházející z pláže. Na tvém místě bych byla mnohem větší potvora, nechala bych tu ubohou paní s pošramoceným sebevědomím zjistit, že má za kalhotkami zastrčenou sukni, až doma, a dopřála bych jí ještě obdivné pohledy v MHD :-)

0 0
možnosti
HH

Když ona šla domů pěšky (podobně jako chodím já). Nicméně sukni o sukni za kalhotkami v tramvaji bych mohla vyprávět ...

0 0
možnosti
JR
Foto

Hezké. Jsem ve věku, kdy i jako náhradník, by nebylo špatné. ;-)

0 0
možnosti
HH

Dík Jitko, prodloužila jsi mi život:-)

0 0
možnosti
DS

Chuderka :-), děkuju, pobavila jsem se a poučila :-)

0 0
možnosti
Foto

Můj dík a karma!  R^

Bylo to půvabné, jako jste určitě i Vy!

;o)

1 0
možnosti
HH

Hm, tak ocenění od Vás ... asi mi vyroste sebedůvěra podobně jako hrdince příběhu :-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé vyprávění, moc jsem se pobavila. :-):-):-)

1 0
možnosti
RM

R14o28m70a29n 83M15á62c20a

21. 8. 2015 17:26

ach bože Heleno... donutila jste mě k tomu, že Vás na to rande musím pozvat také...

0 0
možnosti
HH

Píšu v ich formě, ale hrdinka je vymyšlená a kapku starší než já, ale i tak dík :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik