Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jedna kočka naší mámy měla propracovaný systém pro případ, že naši odjeli pryč na víkend. Po návratu máma měla VŽDY na zápraží mrtvou myš a vedle hovínko. Jasný vzkaz "Já si tu dělám svou práci a vy na mně .....?"

0 0
možnosti
EH

Náš stříbrošedivý krasavec Karel  byl onehdá blízko smrti. Měl křeče, zvracel krev, měl krvavý průjem. Veterinář si nevěděl rady. Pak jsem našla ve zvratkách velkou překousnutou vosu s vystrčeným žihadlem. Zaplaťpánbu to přežil.  Takže dávejte pozor, co kočka loví.;-)

0 0
možnosti
JC

Kdo nechytá myši s námi, chytá myši proti nám!

1 0
možnosti
HH
Foto

;-)R^ Helčo, kde ses tak dlouho toulala?

0 0
možnosti
HH

V podstatě v práci. Letošní jaro bylo víc než hektické. Příští týden mám konečně víc než zaslouženou dovolenou:-)

0 0
možnosti
KT

Někteří z našich psů také bohužel loví. Jeden, dnes už je na pravdě boží, mi nosil myši do postele jako dárek. Čuba loví ptáčky, je to hrozné, ale přírodě nelze poručit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik