Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já na rozdíl od Vás jsem měla tyto oslavy ráda. Vždy to bylo v nějaké kavárně nebo ve sklípku, hrála hudba a i pár tanečníků se našlo. Co však bylo nejdůležitější, bavila jsem se. Neseděla jsem zatrpkle v koutku a neřešila jsem pracovní problémy a nedrbala mé kolegy.

Při takových příležitostech se lidé více poznají a to je důležité. Když s někým strávím podstatnou část svého života, chci ho poznat i jinak, nejen po pracovní stránce, ale i jako společníka při zábavě.

Tedy se nepřidám k vašemu pohledu na MDŽ, nesouhlasím s ním.;-)

0 0
možnosti

To je v pořádku, že máte s oslavami dobrou zkušenost. Přestože to zní trochu jako klišé, já nemám jiné vzpomínky než ty, které jsem popsala.

0 0
možnosti

J78o10s94e40f 88K56l54a51t

8. 3. 2015 17:17

Hezké,asi jste super žena.

0 0
možnosti

:-) Jeden řemeslník, který dělal úpravy na našem bytě, mě nazval "multifunkční ženou". Znělo mi to trochu jako multifunkční robot.

0 0
možnosti
Foto

Hezké čtení. Sám jsem to zažil jen v malé míře - v obchodě jsme museli být za pultem schopni obsluhovat, takže chlebíčků a přípitků v zákulisí bylo jen symbolicky. Zato moje máma asi posledních deset let totáče dělala na OPBH a to bylo pro oslavy všeho druhu ideální prostředí. Po jejím pozdním návratu z práce jsme ji vždycky navigovali rovnou do postele.

Jinak by mě zajímalo, co vede dítě k tomu, aby "dlouho odmítalo vstoupit do Pionýra".

0 0
možnosti

Asi nejsem "davový typ". Na prvomájové průvody jsem také moc nechodila. Rodiče mi pokaždé vyrobili nějakou omluvenku:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2025x
Brňačka s láskou k psanému slovu a šuplíková spisovatelka s potřebou sdělovat a sdílet. Žena, která si ráda vymýšlí příběhy a jen výjimečně (a krátkodobě) ztrácí svůj nadhled a smysl pro humor.

Moje literární pokusy jsou nově k nahlédnutí i zde: https://www.facebook.com/pages/Helena-Hvozdeck%C3%A1/288031364717330 A také zde:

www.helenahvozdecka.cz

Seznam rubrik